Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2016 15:24

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ-ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου στα γραφεία της ΟΛΜΕ στις 6.30 μμ

Κατηγορία Ειδήσεις

 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ-ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΟΣΑ


• Συγχωνεύει και κλείνει νηπιαγωγεία: αυξάνει τον ελάχιστο αριθμό νηπίων για να λειτουργεί ένα τμήμα από 7 σε 14, σε βάρος της παιδαγωγικής δουλειάς αλλά και της ασφάλειάς τους, με μεγάλο αριθμό προνηπίων να μείνει εκτός νηπιαγωγείου αλλά και με ανοιχτό το ενδεχόμενο να κλείσουν τμήματα και να μετακινηθούν τα νήπια σε γειτονικά νηπιαγωγεία σε περίπτωση μείωσής τους. Ταυτόχρονα, αυξάνει το ωράριο όλων των νηπιαγωγών κατά 4 ώρες τη βδομάδα με αποτέλεσμα 1.000 αναπληρωτές/τριες νηπιαγωγοί να μην προσληφθούν φέτος.


• Βάζει στην κλίνη του Προκρούστη το Ολοήμερο σχολείο: σε μια εποχή εκρηκτικής ανεργίας και μαύρης εργασίας απαιτείται βεβαίωση εργασίας και από τους δύο γονείς για να παρακολουθούν τα παιδιά το ολοήμερο σχολείο. Παράλληλα, οι εγγυήσεις «ισότητας» και «ποιότητας» του Υπουργού Παιδείας γίνονται καπνός, όταν κάθε σχολείο διαμορφώνει το πρόγραμμά του ανάλογα με τις ώρες εκπαιδευτικών που έχει στη διάθεσή του κι όχι με βάση τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, σπέρνοντας εμφυλίους μεταξύ των δασκάλων και των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων για τις αναθέσεις των μαθημάτων. Καταργεί τον δάσκαλο του Ολοήμερου «εξοικονομώντας» 2.000 θέσεις εργασίας και αντιστοίχως απολύει 2.000 δασκάλους, ενώ αυστηροποιώντας τις προϋποθέσεις εγγραφής των παιδιών στο Ολοήμερο σχολείο, αποκλείει χιλιάδες μαθητές/τριες από αυτό. Ταυτόχρονα, κάνοντας τις αναθέσεις μαθημάτων «χυλό» απολύει 1.748 εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων. Αυτονομεί την απογευματινή λειτουργία του Ολοήμερου και τη μειώνει σε τρείς ώρες αντί για τέσσερις, με έναν εκπαιδευτικό που δε θα συμπληρώνει ωράριο, ανοίγοντας την πόρτα σε προσλήψεις μειωμένου ωραρίου άρα και μισθού ή σε ιδιωτικοποίηση της απογευματινής βάρδιας ή ακόμα σε προσλήψεις από τον ΟΑΕΔ για τα κέντρα δημιουργικής απασχόλησης των δήμων.


• Νομιμοποιεί το καθεστώς της ανάθεσης των μαθημάτων των ειδικοτήτων σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Φυσικοί- Χημικοί – Βιολόγοι – Γεωλόγοι διδάσκουν οποιοδήποτε από τα μαθήματα των άλλων ειδικοτήτων. Οι δάσκαλοι νομιμοποιούνται να διδάξουν Γυμναστική, Μουσική και Θεατρική Αγωγή και οι μηχανολόγοι των ΕΠΑΛ τα μαθηματικά. Την ίδια ώρα που θεωρεί τους δασκάλους επαρκείς να διδάξουν Μουσική, Γυμναστική και Θέατρο, συζητάει να διδάσκουν Μαθηματικοί και Φυσικοί στο Δημοτικό θεωρώντας τους δασκάλους ανεπαρκείς για τα μαθήματα αυτά. Δύο μέτρα και δύο σταθμά ανάλογα με το τι βολεύει. Ταυτόχρονα, το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής καταργείται από την Ε' και ΣΤ' Δημοτικού.


• Διαλύει τις δομές της Ειδικής Αγωγής. Στον αυτόματο κόφτη μπαίνουν χιλιάδες αιτήματα για δασκάλους Ειδικής Αγωγής και ταυτόχρονα καλεί μόνιμους εκπαιδευτικούς να καλύψουν τις ανάγκες σε Τμήματα Ένταξης, Παράλληλη Στήριξη και ΣΜΕΑΕ. Οι γονείς -όσοι αντέχουν οικονομικά- αναγκάζονται να στραφούν στην ιδιωτική οδό για την κάλυψη των παιδαγωγικών αναγκών των παιδιών τους, μέσα σε ένα σχολείο που λειτουργεί όπως-όπως , πετσοκομμένο από εκπαιδευτικούς. Η δήθεν προτεραιότητα στην ειδική αγωγή εκφράζεται με κενά σε τμήματα ένταξης, μοιρασμένες παράλληλες σε 2-3-4-5 παιδιά, πασαρέλα έως τεσσάρων εκπαιδευτικών ανά μαθητή που δικαιούται παράλληλη στήριξη, ιδιωτικοποίηση των δομών του δημόσιου σχολείου με σημαντική αύξηση των ιδιωτικών παράλληλων, αφού το υπουργείο δεν τηρεί την υποχρέωσή του για τον αναγκαίο αριθμό προσλήψεων. Χρόνια τώρα τώρα καταστρατηγείται ο 3699 που λέει εμμέσως πλην σαφώς πως ο μέγιστος αριθμός ανά εκπ/κό στα τμήματα ένταξης είναι οι 12 μαθητές, ενώ η μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα για κάθε μαθητή με διαγνωσμένες ειδικές εκπ/κές ανάγκες ποτέ δεν εφαρμόστηκε συνολικά στην πράξη.


• Ρημάζει τα γυμνάσια και τα λύκεια: συγχωνεύει και συμπτύσσει τμήματα με τουλάχιστον 27 μαθητές και καταργεί κάθε χρόνο όσο πιο πολλά μαθήματα μπορεί. Καταργεί το 3ωρο των καθηγητών Φυσικής/Χημείας και των καθηγητών Πληροφορικής που αφιέρωναν στο εργαστήριο για εξοικονόμηση διδακτικών ωρών σε βάρος των εργαστηριακών ασκήσεων. Την ίδια στιγμή πετσοκόβει τις ώρες των φιλολογικών μαθημάτων, της φυσικής, της χημείας και της βιολογίας με μοναδικό σκοπό τη δημιουργία πλεονασμάτων σε ειδικότητες με τεράστιο αριθμό κενών σε χωρίς παιδαγωγικά ή επιστημονικά κριτήρια, προκειμένου να εκμηδενίσει τις προσλήψεις αναπληρωτών. Καταργεί το χωρισμό των μαθητών στις ξένες γλώσσες σε επίπεδα και καταργεί μαθήματα επιλογής για να χρησιμοποιεί μόνιμους και αναπληρωτές καθηγητές που συμπληρώνουν το ωράριό τους σε 4-5 σχολεία. Με λίγα λόγια τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών στην κριτική και ορθολογική σκέψη και τη γλωσσομάθεια πετιούνται στον Καιάδα, μαζί με χιλιάδες αναπληρωτές καθηγητές. Την ίδια στιγμή, εξαγγέλλεται νέο τετραετές γυμνάσιο και αριστοκρατικό διετές λύκειο με τράπεζα θεμάτων για λίγους κι εκλεκτούς, που θα εξοστρακίσει τη μεγάλη μάζα των μαθητών από την εκπαιδευτική διαδικασία και το δικαίωμα τη μόρφωσης την παραγωγή ή τα κάθε λογής μετα-γυμνασιακά ΙΕΚ, χωρίς καν απολυτήριο λυκείου.


• Διαλύει τα ΕΠΑΛ: συγχωνεύει μαζικά στην επαρχία χιλιάδες τμήματα με λιγότερους από 15 μαθητές χαρακτηρίζοντάς τα ολιγομελή, καταργεί ολόκληρους τομείς και ειδικότητες για τους μαθητές, εξαναγκάζοντάς τους σε μετεγγραφές και καταδικάζοντας ολόκληρα σχολεία σε κλείσιμο του χρόνου λόγω μαθητικής διαρροής. Καταργεί την ποσόστωση των μαθητών από ΕΠΑΛ που περνούσαν σε ΑΤΕΙ και τα οδηγεί πίσω στο Γενικό λύκειο. Φυσικά, η ακραία συρρίκνωση των ΕΠΑΛ και το χάρισμα της τεχνικής εκπαίδευσης σε κάθε λογής ιδιωτικά ΙΕΚ παραμένει ευσεβής πόθος και αυτής της κυβέρνησης.

• Το σχολείο Φίλη λειτουργεί με ό,τι έχει κάθε φορά, μέσω της κατασκευής πλασματικών πλεονασμάτων που δημιούργησε, αυξάνοντας το διδακτικό ωράριο και εξαφανίζοντας κενά μέσω της λογιστικής διαχείρισης του εκπαιδευτικού προσωπικού.


• Απολύονται σαν στυμμένες λεμονόκουπες χιλιάδες αναπληρωτές που κράτησαν όρθιο το δημόσιο σχολείο την τελευταία δεκαετία σε κάθε γωνιά της χώρας, ύστερα από τόσα χρόνια διαρκών θυσιών, εργασιακής ανασφάλειας και περιπλάνησης.

Παρά την κυβερνητική προπαγάνδα, τα στοιχεία είναι αμείλικτα: στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση απολύονται 4.933 δάσκαλοι και νηπιαγωγοί (8.551 από 13.484 πέρυσι), στη δευτεροβάθμια απολύονται 4.949 καθηγητές (1.538 από 6.487 πέρυσι), στην ειδική αγωγή απολύονται 613 συνάδελφοι (2.648 από 3.261 πέρυσι) και από τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων απολύονται 1.748 συνάδελφοι (1.791 από 3.539 πέρυσι). Ταυτόχρονα, ο κατάλογος των χιλιάδων μακροχρόνια ανέργων - κολλημένων στον πίνακα μηδενικής προϋπηρεσίας , δεν έχει τέλος. Πρόκειται για τους απόφοιτους που οι πολιτικές των περικοπών δεν τους χωράνε επί συναπτά έτη στην εκπαίδευση, που έχουν βιώσει το σκληρό πρόσωπο της ανεργίας , αναγκασμένοι να επιβιώνουν με τα προγράμματα κοροϊδίας του ΟΑΕΔ, με τα ιδιαίτερα μαθήματα και κάθε είδους απασχόληση, ελπίζοντας και περιμένοντας. Πρόκειται για περισσότερους από 45.000 άνεργους εκπαιδευτικούς σε ΠΕ και ΔΕ, που στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς ελπίζουν και στη συνέχεια απογοητεύονται, μιας που το σχολείο ούτε φέτος τους χωράει.


Στον αντίποδα της εφιαλτικής εκπαιδευτικής πραγματικότητας που βιώνουμε τόσο σαν ελαστικά εργαζόμενοι στα σχολεία των περικοπών ή απολυμένοι από αυτά, όσο και σαν απόφοιτοι-μόνιμα άνεργοι εκτός εκπαίδευσης, έρχονται οι εξαγγελίες της κυβέρνησης να «μας βάλουν στη θέση μας» και να μας πείσουν ότι όλα πάνε ρολόι:
«Σημασία έχει το μείζον: να ανοίξουν τα σχολεία χωρίς προβλήματα, με όλα τα βιβλία, με τους αναγκαίους αναπληρωτές και με όλο το μόνιμο προσωπικό στη θέση του. Κι αυτή δεν είναι μια στόχευση στενά κυβερνητική. Αφορά στο σύνολο της κοινωνίας που θέλει να αντικρίσει επιτέλους την έξοδο της χώρας μας από το μνημονιακό τέλμα και τη βήμα-βήμα επιστροφή στην κανονικότητα»
Δήλωση Φίλη, 26/8/2016


Μάλιστα!

Οκτώβριος του 2016 και, παρά τους πανηγυρισμούς και τις θριαμβολογίες του κ. Φίλη, τα σχολεία έχουν ανοίξει, με χιλιάδες μαθητές να αντικρίζουν επιτέλους την έξοδο της χώρας από το μνημονιακό τέλμα περιμένοντας τους νηπιαγωγούς, τους δασκάλους και τους καθηγητές τους, που προφανώς δεν βρίσκονται στις θέσεις τους. Η επιστροφή στην «κανονικότητα» δεν σημαίνει τίποτε άλλο παρά τις αιματηρές περικοπές, τους μηδενικούς διορισμούς και τις απολύσεις διαρκείας χιλιάδων αναπληρωτών που κράτησαν όρθιο το δημόσιο σχολείο την τελευταία δεκαετία.

Έχουμε και λέμε λοιπόν:
• Παρά τα 25.000 κενά στην εκπαίδευση, για έβδομη συνεχόμενη χρονιά οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών είναι μηδενικοί: εξαγγέλθηκαν 20.000 το 2015, δεν προβλέφθηκε κανένα σχετικό κονδύλι στον προϋπολογισμό του 2016, μετατίθενται και πάλι χωρίς το παραμικρό κονδύλι για το 2017, από τη στιγμή που οι απατηλές υποσχέσεις και το εμπόριο ελπίδας είναι ανέξοδα…

Οι εξασφαλισμένες 20.500 περίπου πιστώσεις για τη στοιχειώδη κάλυψη των κενών είναι παντελώς αναντίστοιχες, με αποτέλεσμα μέχρι στιγμής να προσλαμβάνονται λιγότεροι από τους μισούς αναπληρωτές σε σχέση με τα δηλωμένα κενά. Δημιουργική λογιστική μπας και αυγατίσουν οι πιστώσεις, παίζοντας με την ανεργία χιλιάδων αναπληρωτών, ενώ τα κενά παραμένουν πάνω από 10.000.

«Είχαμε βάλει ένα στοίχημα μεγάλο, να επιστρέψουμε σε αυτή τη σχολική χρονιά στην κανονικότητα, να την προσεγγίσουμε και να την ξεπεράσουμε. […]Σήμερα, κερδίσαμε την πρώτη μάχη, το στοίχημα, στο τεστ που βάλαμε στο Υπουργείο Παιδείας νομίζω πήγαμε εξαιρετικά. Ο μεγάλος πόλεμος από εδώ και στο εξής είναι για να κατακτηθεί το σχολείο της ποιότητας και της ισότητας, γιατί, το αυτονόητο καταφέραμε σήμερα, που εδώ και τόσα χρόνια δεν ήταν δεδομένο. Άριστα, 20»
Δήλωση Αλ. Τσίπρα, 28/8/2016


Και πώς να μη βαθμολογηθεί με 20 με τόνο ο κ. Φίλης; Άξιος συνεχιστής των προκατόχων του Διαμαντοπούλου-Αρβανιτόπουλου-Λοβέρδου και ο πιο πιστός υπηρέτης των κατευθυντήριων γραμμών του ΟΟΣΑ και του ευρωμονοδρόμου, εφαρμόζει με θρησκευτική ευλάβεια τον περιβόητο κόφτη στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Είναι αυτό το σχολείο που στραγγαλίζεται οικονομικά για να εξοικονομούνται χρήματα για το εγχώριο και διεθνές κεφάλαιο. Ένα σχολείο που θα έχει ερμητικά κλειστές τις πόρτες του στα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων, των εργατικών περιοχών των αστικών κέντρων και της επαρχίας, που θα σπρώχνονται να παραιτούνται στο Γυμνάσιο και να συνεχίζουν ελάχιστοι για το Απολυτήριο του Λυκείου, όσοι αντέξουν να περάσουν τις «συμπληγάδες πέτρες» της τράπεζας θεμάτων, με μηδενικές προσδοκίες, προορισμένοι για μισή δουλειά-μισή ζωή. Ένα σχολείο όχι της ολόπλευρης μόρφωσης αλλά των δεξιοτήτων, όπου φθηνοί εκπαιδευτικοί-λάστιχο θα μορφώνουν τους αυριανούς εργαζομένους-δούλους των 300 ευρώ.

«Η εκπαίδευση υπάρχει για την εκπαίδευση και για το παιδί.-Δεν θα φορτώνουμε προγράμματα δήθεν για να μαζεύουμε κόσμο, να κάνουμε προσλήψεις εις βάρος της μόρφωσης και εις βάρος της ψυχικής ηρεμίας των παιδιών.»

31/8/2016, δήλωση Ν. Φίλη στη Βουλή


Περίπου 10.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΠΕ (4933) και ΔΕ (4949) παραμένουν απολυμένοι σε σχέση με πέρσι.

Η δήλωση του Υπουργού είναι μνημείο ντροπής και απίστευτου κυνισμού για την εξαθλίωση του ελαστικά εργαζόμενου εκπαιδευτικού που περιμένει μήπως τον «φωνάξουν» για να αναπληρώσει για μια ακόμη χρονιά τον εαυτό του, που τον έστυψαν τα προηγούμενα χρόνια στο κυνήγι των μορίων, στην περιπλάνηση και στα πιο απομακρυσμένα μέρη, στην αγωνία να μαζέψει ένσημα για να πάρει το ταμείο ανεργίας, που φέτος ζει οριστικά την απόλυση. Τα «παιδαγωγικά κριτήρια» του κ. Φίλη μετατρέπουν τις απολύσεις σε αναγκαία συνθήκη για την ισορροπία της ψυχικής υγείας των μαθητών μας! Να θυμίσουμε στον Υπουργό πως η περσινή σχολική χρονιά έληξε με 3.000 κενά. Σε συνδυασμό με τις χιλιάδες φετινές απολύσεις, τους μηδενικούς μόνιμους διορισμούς και την αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, εύκολα αντιλαμβανόμαστε πως οχι μόνο κανείς δεν περισσεύει, αλλά βρισκόμαστε έτη φωτός μακριά από τις χιλιάδες προσλήψεις που πρέπει να γίνουν σε εκπαιδευτικούς. Να θυμίσουμε οτι εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα δεν είναι αλληλοσυγκρουόμενα, αλλά αλληλοεξαρτώμενα και σε κάθε καταστρατήγηση των εργασιακών μας δικαιωμάτων, μοιραία καταπατούνται και τα μορφωτικά των μαθητών μας.

Αφού, λοιπόν, φτάσαμε να απειλούμε με την εργασία μας την ψυχική υγεία των μαθητών, δύο επιλογές έχουμε:

ή θα στραφούμε όλοι εναντίον όλων σαν κανίβαλοι για να επιβιώσουν ελάχιστοι εναποθέτοντας τις ελπίδες μας σε κάθε λογής νομικές προσφυγές ή θα πάρουμε όλοι μαζί τις τύχες μας στα χέρια μας ενάντια στον κοινό εχθρό: κυβέρνηση-ΕΕ-ΔΝΤ-ΟΟΣΑ μας παίρνουν τα μέτρα κόβοντας και ράβοντας το φθηνό, ευέλικτο και άκρως ταξικό σχολείο της αγοράς.


Η καλοστημένη επιχείρηση της διάλυσης του δημόσιου σχολείου, έχει δημιουργήσει πρόσφορο έδαφος για πάσης φύσεως συντεχνιακές διεκδικήσεις και αντεγκλήσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών.

Η ανάθεση του αγώνα σε συλλόγους και ενώσεις καταλήγει ακόμα και να θέτει υπό αμφισβήτηση κατοχυρωμένα εργασιακά δικαιώματα.

Πρόσφατο παράδειγμα οι προσλήψεις-κοροϊδία στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, για τις οποίες πίεσαν ομάδες και σύλλογοι, πιστεύοντας πως με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζουν περισσότερες προσλήψεις.

Αποτέλεσμα; Οι προσλήψεις αυτές, με μισθούς κατώτερων του επιδόματος ανεργίας, με μειωμένα ωράρια και δημιουργικές ασάφειες, καταπατούν ολοκληρωτικά τα εργασιακά μας δικαιώματα και ελαστικοποιούν ακόμα περισσότερο τις υπάρχουσες ελαστικές σχέσεις εργασίας των αναπληρωτών.

Στο ίδιο πλαίσιο, καταστρατηγείται κάθε μορφωτικό δικαίωμα των προσφυγόπουλων, στα οποία επιτρέπεται η εκπαίδευση μόνο μέσα στις εξευτελιστικές συνθήκες των σύγχρονων Νταχάου.


Πιστεύουμε ότι μόνο αν πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας, μέσα από συλλογικές και δημοκρατικές διαδικασίες, μακριά από συντεχνιασμούς, μικροσυμφέροντα και κοντόφθαλμες διεκδικήσεις, μπορούμε να διεκδικήσουμε και να ασκήσουμε πραγματική πίεση στους ιθύνοντες για την εφιαλτική κατάσταση στην εκπαίδευση σήμερα.

 

Η πίεση δε νοείται να αποτυπώνεται με τηλέφωνα στο Υπουργείο Παιδείας και με συνεννοήσεις στους διαδρόμους του.

Για όλα τα παραπάνω, το Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών καλεί σε συνέλευση την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου στα γραφεία της ΟΛΜΕ (Κορνάρου 2 και Ερμού) στις 6.30μμ για τη συλλογική οργάνωση των επόμενων δράσεων μας , με την απαραίτητη συμμετοχή όλων.

Για να ακουστεί η φωνή του απολυμένου, του ανέργου,του ελαστικά εργαζόμενου, του αιώνιου αναπληρωτή και να συναποφασίσουμε για τα επόμενα βήματά μας. Γιατί αν η απογοήτευση, δεν γίνει θυμός και δράση , αν η διάσπαση που προσπαθεί παντοιοτρόπως το Υπουργείο να περάσει γίνει καθεστώς, κερδισμένοι θα είναι μόνο αυτοί που η πολιτική τους βούληση φτάνει μέχρι τις μνημονιακές περικοπές και την εκτέλεση εντολών ΕΕ και ΟΟΣΑ, εις βάρος όλης της εκπαίδευσης.

ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ!
Η εκπαίδευση είμαστε εμείς, νηπιαγωγοί, δάσκαλοι, καθηγητές, ειδικότητες και η ευθύνη της απάντησης απέναντι στο σχολείο που ολοένα υποβαθμίζεται, μας ανήκει. Ας μην την αναθέτουμε, περιμένοντας και ελπίζοντας να αλλάξουν οι άλλοι τις πολιτικές των περικοπών για εμάς. Ας αποφασίσουμε ΕΜΕΙΣ για το σχολείο που θέλουμε να εργαζόμαστε και τους τρόπους με τους οποίους θα το διεκδικήσουμε. Το σχολείο της αγοράς, οι μαθητές-πελάτες και οι εκπαιδευτικοί-αριθμοί στην ατζέντα της εκάστοτε μνημονιακής κυβέρνησης, δεν είναι μονόδρομος. Τα επικοινωνιακά αδιέξοδα του Υπουργείου Παιδείας παύουν να υφίστανται, όταν παύουμε κι εμείς να πιστεύουμε σε αυτά, όταν τα κινήματα διεκδικούν συλλογικά και μαζικά, όταν οι πιέσεις είναι τέτοιες, που αναγκάζουν την αλλαγή πλεύσης σε όσους περήφανα απολύουν, χρησιμοποιούν και ανακυκλώνουν.

4.933 απολυμένοι στην ΠΕ - 4.949 απολυμένοι στη ΔΕ
Πάνω από 45.000 άνεργοι μηδενικής προϋπηρεσίας σε ΠΕ και ΔΕ
14.500 εκπαιδευτικοί σε ΠΕ και ΔΕ που ελαστικά δουλεύουν, ελαστικά επιβιώνουν
ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ!

ΣΠΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ - ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ!

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2016 15:35
Το e la libertà.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια με υβριστικό, ρατσιστικό, σεξιστικό φασιστικό περιεχόμενο ή σχόλια μη σχετικά με το κείμενο

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.