Κυριακή, 10 Οκτωβρίου 2021 15:50

3 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ WOLT-Το παγόβουνο δεν έχει μόνο κορυφή!

ΤΟ ΠΑΓΟΒΟΥΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΚΟΡΥΦΗ

3 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ WOLT

Μένουμε Ενεργοί - υγεία, συλλογικότητα, αλληλεγγύη

Χθες δημοσιεύσαμε μία καταγγελία ότι η εταιρεία Wolt στη Θεσσαλονίκη διέκοψε εν μέσω βροχής το bonus κακών καιρικών συνθηκών που δίνει στους διανομείς της. Στην ανάρτησή μας [εδώ: https://www.facebook.com/.../a.111259357.../391740125788082/] γράφαμε ότι αυτό συνέβη για το χρονικό διάστημα 11:00-11:45 και απευθύναμε δημόσιο ερώτημα για το αν αυτό όντως συνέβη.

Με ανακοίνωσή της, η οποία έχει σταλεί σε ιστοσελίδες που αναδημοσίευσαν την καταγγελία μας, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το συγκεκριμένο bonus ενεργοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη για τις ώρες: 7:30-10:56 και 11:30-14:30.

Επομένως, θεωρούμε ότι στην ουσία της, η καταγγελία που λάβαμε και δημοσιεύσαμε επιβεβαιώθηκε δηλαδή ενώ σε σημεία της Θεσσαλονίκης ακόμα έβρεχε, η Wolt είχε απενεργοποιήσει το bonus.

Δεν ξέρουμε επίσης, αν οι βρεγμένοι και ολισθηροί δρόμοι μετά από βροχή ωρών προλαβαίνουν να στεγνώσουν κατευθείαν με το τέλος της βροχής για να σπεύσει η εταιρεία να διακόψει το bonus για ένα μισάωρο...

Ας έρθουμε όμως στην ουσία. Επ' ευκαιρία της παρέμβασης της εταιρείας θα θέλαμε να της απευθύνουμε δημοσίως κάποια ερωτήματα:

Ισχύει ή όχι ότι για τα εργατικά ατυχήματα των ''συνεργατών'' της Wolt, η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη;

Στο παρελθόν η Wolt έχει δεχτεί να συμβάλλει οικονομικά σε σοβαρά ατυχήματα διανομέων της αλλά ως πράξη καλής θέλησης.

Στα συμβόλαια συνεργασίας δηλώνεται ρητά ότι η εταιρεία ΔΕΝ δεσμεύεται να παρέχει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη ή αποζημίωση στον ''συνεργάτη''-διανομέα. Ισχύει ή όχι; Αρκεί ένα bonus 1,10 ευρώ σε μια βροχερή μέρα για ένα κάταγμα ή κάτι χειρότερο που μπορεί να κρατήσει τον εργαζόμενο για μήνες στο κρεβάτι, αν όχι να του στερήσει τη ζωή;

Ποια η θέση της εταιρείας για την ένταξη των διανομέων στα βαρέα & ανθυγιεινά επαγγέλματα;

Γιατί η Wolt επιμένει στο εργασιακό μοντέλο των ''συνεργατών'' δηλαδή να μην αναγνωρίζει τους διανομείς της ως άτομα που εκτελούν εξαρτημένη εργασία και άρα δικαιούνται την αντίστοιχη σύμβαση; Θεωρεί πως η κατακραυγή για την κίνηση της ανταγωνίστριας εταιρείας, efood, δεν αγγίζει και τις πρακτικές της ίδιας;

Γιατί να μη δικαιούται ένας εργαζόμενος διανομέας δώρα Χριστουγέννων-Πάσχα, επιδόματα αδείας κ.α. όπως οι υπόλοιποι εργαζόμενοι του κλάδου που εργάζονται με σχέσεις εξαρτημένης εργασίας;

Είναι αυτή η μέθοδος σύμφωνη με το προφίλ που λανσάρει η εταιρεία ότι αποτελεί ''ομάδα'' και ''οικογένεια'';

Για να είμαστε ξεκάθαροι, απ' την πλευρά μας θεωρούμε ότι η διακοπή της παροχής του bonus εργασίας σε αντίξοες συνθήκες που σημειώθηκε τις προάλλες στη Θεσσαλονίκη είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Όσο μας αφορά, μας ενδιαφέρει το σύνολο του παγόβουνου και κυρίως το τμήμα του που βρίσκεται κάτω από την επιφάνεια του νερού, το ''αόρατο''.

#ΜένουμεΕνεργοί #WeSpeakNow

Μερικά links από δημοσιεύματα ιστοσελίδων σχετικά με τις εργασιακές συνθήκες στη Wolt:

1. https://bit.ly/3mDeCWn

2. https://www.imerodromos.gr/wolt-pos-mas-anagkazoyn-na.../

Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 10 Οκτωβρίου 2021 15:58

Προσθήκη σχολίου

Το e la libertà.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια με υβριστικό, ρατσιστικό, σεξιστικό φασιστικό περιεχόμενο ή σχόλια μη σχετικά με το κείμενο.