Η ανέλκυση δύο αντικειμένων αρχαιολογικού ενδιαφέροντος (μίας αρχαίας λίθινης άγκυρας και ενός σιδερένιου κανονιού ιστορικών χρόνων) από τον βυθό των Αντικυθήρων στις 12/8/2020 από σκάφος Έλληνα εφοπλιστή και η μεταφορά τους σε ιδιωτική αποθήκη, ερήμην της αρμόδιας Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων, συνιστά πράξη παράνομη. Είναι τουλάχιστον ανησυχητικό, όταν εκπρόσωποι φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ή χορηγοί των ενάλιων αρχαιολογικών ερευνών του ΥΠΠΟΑ, κρίνουν πως αυτοί μπορούν να αναλάβουν την διαχείριση των αρχαιοτήτων, πέρα και έξω από κάθε νόμιμη διαδικασία, υποκαθιστώντας την Αρχαιολογική Υπηρεσία, τη μόνη αρμόδια κρατική υπηρεσία για την προστασία και τη διαχείριση των αρχαιοτήτων σύμφωνα με τους νόμους και το…
Ένα μνημείο τόσο όμορφο, ένα ιστορικό κειμήλιο τόσο πολύτιμο όσο η Αγία Σοφία δεν πρέπει να καταλήξει εργαλείο σε παιχνίδια εξωτερικής πολιτικής. Στους αιώνες της ύπαρξής της, η Αγία Σοφία προστατεύτηκε από τη φθορά του χρόνου χάρη στο έργο των Βυζαντινών, Οθωμανών και Τούρκων διαχειριστών της, που κράτησαν ζωντανή τη σημασία του μνημείου όχι μόνο για τους εαυτούς τους αλλά και για τις επόμενες γενιές. Ως μελετητές της τέχνης και του πολιτισμού του Βυζαντίου και της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, θεωρούμε εξαιρετικά σημαντικό η τουρκική κυβέρνηση να συνεχίσει αυτήν την παράδοση της ευσυνείδητης διαχείρισης.
Η Σπυριδούλα ήταν γκρούπ, κοινόβιο, πολιτική ομάδα, αντιεξουσιαστική έμπνευση, πειραματική εφαρμογή οριζόντιων, αυτο-οργανωμένων πρωτοβουλιών, όπως η περιοδεία τον Νοέμβρη του 1982. Μέσα σε μία Ελλάδα μετά τη Χούντα και την “μαρτυρική” τεχνοτροπία της Αριστεράς, οι ροκ ρυθμοί και οι διφωνίες από τις κιθάρες του Βασίλη και του Νίκου γέμισαν τις καρδιές και τα μυαλά μας με μία ατέλειωτη γοητεία για την ελληνική εκδοχή του ροκ. Θιασώτες του ελληνικού στίχου τόσο ο Νίκος αλλά κυρίως ο Βασίλης έψαχναν διαρκώς για στιχουργούς, τραγουδιστές και μουσικές συνεργασίες ώστε να διευρύνεται η μουσική εμπειρία.
Κυριακή, 12 Απριλίου 2020 20:58

Soundgarden – The Temple of The Dog

Μαθήματα Αμερικανικής Μουσικής Ιστορίας Χ συνέχεια, για ένα συγκρότημα που γέννησε από τα σπλάχνα του την μουσική επανάσταση των αρχών των 90’s, την καθοδήγησε, την έθρεψε και την επέκτεινε σε κάθε γωνιά του πλανήτη ενώ έμεινε όρθιο μέχρι εκεί που το βαστούσαν τα πόδια του ώστε να την υμνήσει και να την θάψει στον κήπο του για να κρεμαστεί πάνω από το πτώμα της.
Γιώργος Μουρμούρης: «Στη Μόρια μοιάζει σαν η ελληνική κυβέρνηση να μην πολεμά τον κορονοϊό αλλά τους πρόσφυγες». Η Μόρια έχει έρθει για μία ακόμη φορά στην επικαιρότητα, λόγω των εξελίξεων με τον νέο κορονοϊό. Ανθρωπιστικές οργανώσεις, συλλογικότητες αλληλέγγυων, οργανώσεις και κόμματα της Αριστεράς ζητούν να ληφθούν άμεσα μέτρα για την υγεία των προσφύγων. Αν ο ιός περάσει στον καταυλισμό, είναι βέβαιο ότι οι νεκροί θα ανέλθουν σε πολλές δεκάδες. Από πλευράς κυβέρνησης δεν έχει ανακοινωθεί κανένα ουσιαστικό μέτρο για την προστασία των προσφύγων, πέραν μιας αυστηρής απαγόρευσης μετακίνησης και ενός μικρού κοντέινερ με μερικούς γιατρούς. Και αυτό ενώ η Λέσβος μετρά ήδη…
Γιώργος Μιχαηλίδης Ο ΤΖΑΜΑΛ, μία απ’ τις πιο αγαπημένες και αυθεντικές φωνές της χιπ χοπ σκηνής επέστρεψε, μετά από τέσσερα χρόνια, με το νέο του άλμπουμ που τιτλοφορείται: “Η κούπα του Ιούδα”. Το άλμπουμ που κυκλοφόρησε τον προηγούμενο μήνα ήταν ίσως το πιο πολυαναμενόμενο στην ελληνική χιπ-χοπ σκηνή αυτή τη στιγμή. Η “κούπα του Ιούδα” περιλαμβάνει οχτώ κομμάτια, περίπου ισάξια μεταξύ τους από στιχουργικής και μουσικής πλευράς. Ο δεύτερος προσωπικός δίσκος του ΤΖΑΜΑΛ, τον βρίσκει 35άρη, με πιο μεστό λόγο. Η μουσική παραγωγή είναι επίσης ένα σκαλί παραπάνω σε σχέση με το – επίσης πολύ δυνατό – πρώτο του άλμπουμ...
Σελίδα 1 από 10