Με τον Μεγάλο Περίπατο μπαίνει σε κλοιό το κέντρο της Αθήνας προκειμένου να «αποστειρωθεί», ώστε να παραδοθεί στην ανάπτυξη των μεγάλων τουριστικών επενδύσεων. Αποτελεί ακόμα ένα βήμα στην υλοποίηση του σχεδίου ριζικής αλλαγής στις οικονομικές δραστηριότητες, στην παραγωγική δομή και στον εκτοπισμό των λαϊκών στρωμάτων, που κατοικούν ακόμα στο κέντρο. Το ιστορικό τρίγωνο των Αθηνών, μετατρέπεται σε προαύλιο των μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων άνω των 150 κλινών και των διεθνών αλυσίδων εμπορίου και διασκέδασης. Η εμπειρία που υπάρχει από άλλες ευρωπαϊκές πόλεις δείχνει ότι τέτοιες αναπλάσεις οδηγούν σε υψηλότερες αξίες ακινήτων, άρα υψηλότερα ενοίκια και στη συνέχεια υψηλότερα τέλη.
«Ο κορονοϊός έβαλε το δημόσιο χώρο στο προσκήνιο. Αρχικά, η απαξίωσή του έμοιαζε κυρίαρχη, εντούτοις, η άρση των περιορισμών κυκλοφορίας, σε συνδυασμό με τη μη λειτουργία των μονάδων εστίασης και τον καλό καιρό, έφεραν μια νέα συνθήκη με ορμή ανατροπής. Οι κάτοικοι, και μάλιστα εν τη απουσία τουριστών, καταφεύγουν στους ανοιχτούς δημόσιους χώρους και τους χρησιμοποιούν με πρωτοφανή ένταση», τονίζει στο Πριν ο αρχιτέκτονας Γιώργος Παπαγκίκας. Συνέντευξη στον Κυριάκο Νασόπουλο, στο ΠΡΙΝ. 
Στην επικύρωση μιας προειλημμένης πολιτικής απόφασης που εξαγγέλθηκε από τον πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη, τον Σεπτέμβριο στη Θεσσαλονίκη, προχώρησε η πλειοψηφία του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ) με τη θετική της γνωμοδότηση στην καταστρεπτική πρόταση της Αττικό Μετρό για απόσπαση του –μοναδικής ιστορικής και αρχαιολογικής σημασίας– ευρήματος στη συμβολή των οδών Βενιζέλου και Εγνατίας, στη Θεσσαλονίκη.
Τα μνημεία δεν πάνε περίπατο! Θα είμαστε όλοι και όλες: -Την Τρίτη 17/12/2019 στη γωνία Εγνατία και Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη με κεριά, τύμπανα και πανό -Την Τετάρτη 18/12/2019 στο ΥΠΠΟΑ στη Μπουμπουλίνας, στη συνεδρίαση του ΚΑΣ (η ώρα θα εξαρτηθεί από το αν και πότε θα μπει η συνεδρίαση).  Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που ανακινείται πάλι το θέμα της απόσπασης των αρχαιοτήτων του Μετρό; Follow the money, η πιο σύντομη και επαρκής απάντηση. Το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει κάνει ρεκόρ καθυστερήσεων και υπερκοστολογήσεων –που καταλήγουν, βέβαια, στην τσέπη του εκάστοτε εργολάβου
Να σταματήσει τώρα η δολοφονική πολιτική κυβερνήσεων-ΕΕ ενάντια στους πρόσφυγες. Το εργατικό λαϊκό κίνημα απαιτεί εδώ και τώρα προστασία-άσυλο, ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης, ελεύθερη μετακίνηση για όλους! ΟΧΙ στην εμπλοκή των περιφερειών σε νέα στρατόπεδα εγκλεισμού προσφύγων-Καλοδεχούμενοι οι πρόσφυγες
Το redtopia.gr συνομίλησε με τον υποψήφιο δήμαρχο της κίνησης, Χρήστο Ιωαννίδη, αγωνιστή και οικοδόμο, για τη δημιουργία και την μέχρι τώρα πορεία της πρωτοβουλίας αυτής. Η αριστερή ανατρεπτική δημοτική κίνηση Καλλιθέας «Μια πόλη στον δρόμο» συμμετέχει στις αυτοδιοικητικές εκλογές στις 26 Μαΐου. Είναι μια νέα ενωτική προσπάθεια με συλλογική εκπροσώπηση στην Καλλιθέα, η οποία εκφράζει τα τοπικά κινήματα και στηρίζεται από ποικίλες συλλογικότητες και οργανώσεις της ριζοσπαστικής αριστεράς.
Σελίδα 1 από 17