Εργατική Λέσχη Καλλιθέας
Η οργή μας δεν εκτονώνεται – ο πόνος μας δεν σβήνει
Οι ζωές όλων μας μετράνε
Συγκέντρωση το Σάββατο 11 Μάρτη στην πλατεία Κύπρου, 12.30 μμ.
Εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου διαδήλωσε στις 8 Μάρτη σε ολόκληρη τη χώρα για να εκφράσει την αγανάκτησή του για το έγκλημα των Τεμπών και να καταδικάσει τους αυτουργούς αυτού του εγκλήματος: την κυβέρνηση του Μητσοτάκη και αυτούς που υπηρετεί, τα αρπακτικά της αγοράς που ρημάζουν κι αφανίζουν τις ζωές των ανθρώπων για να αυξήσουν τα κέρδη τους.
Το “δυστύχημα” στα Τέμπη, που κόστισε τη ζωή τουλάχιστον 57 ατόμων (νέων ως επί τω πλείστω), έχει γίνει πια γνωστό ότι δεν οφείλεται σε “ανθρώπινο λάθος”, αλλά ήταν το προδιαγεγραμμένο αποτέλεσμα της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων της δημόσιας περιουσίας και της επιλογής να υποβαθμιστεί η ασφάλεια των ΜΜΜ προκειμένου οι ιδιωτικές εταιρείες να αυξήσουν τα κέρδη τους και το κράτος να μην δαπανήσει χρήματα.
Αρχικά η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ του Γ. Παπανδρέου το 2010, τεμάχισε τον ΟΣΕ σε φιλέτα για ξεπούλημα, κατάργησε ένα τεράστιο τμήμα του δικτύου, οδήγησε σε έξοδο το μεγαλύτερο μέρος των εργαζομένων και αύξησε τα εισιτήρια των τρένων. Ήταν μια από τις πρώτες μνημονιακές υποχρεώσεις που υλοποιήθηκαν. Στη συνέχεια η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ το 2017 πούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (τώρα Hellenic Train) για μόλις 45 εκατομμύρια ευρώ στην ιταλική κρατική Ferrovie dello Stato. Όμως κι αυτό το ξεπούλημα δεν ήταν αρκετό. Η κυβέρνηση της ΝΔ αποφάσισε να κάνει δώρο στην εταιρεία 50 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο, ως επιδότηση (υποτίθεται) των άγονων γραμμών, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και η γραμμή Αθήνας-Θεσσαλονίκης! Επί της ουσίας δηλαδή, η Hellenic Train πληρώθηκε και συνεχίζει να πληρώνεται με ποσά υπερδιπλάσια από το αρχικό ποσό με το οποίο αγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Επί πλέον τα συστήματα τηλεδιοίκησης σταμάτησαν να λειτουργούν, λόγω έλλειψης προσωπικού. Από τους 12.000 εργαζόμενους που είχε ο ΟΣΕ πριν δέκα χρόνια, σήμερα οι εταιρείες που τον διαδέχτηκαν έχουν συνολικά λιγότερους από 3.000. Όλα αυτά τα χρόνια δεν έγινε καμιά επένδυση για την αναπαλαίωση των γραμμών και των συστημάτων ασφάλειας.
Παρ' όλ' αυτά, ο Μητσοτάκης είχε προγραμματίσει στα πλαίσια της προεκλογικής του εκστρατείας, να επισκεφτεί το... ανύπαρκτο κέντρο τηλεδιοίκησης Β. Ελλάδας, μια μέρα πριν το δυστύχημα. Όσο περισσότερο γελοίοι γίνονται τόσο πιο επικίνδυνοι είναι.
Εδώ και πολλά χρόνια οι σιδηροδρομικοί είχαν προειδοποιήσει για τους κινδύνους που υπήρχαν και κινητοποιούνταν απαιτώντας την αγορά και λειτουργία συστημάτων ασφαλείας και προσλήψεις για να κινούνται τα τραίνα με ασφάλεια. Έβρισκαν πάντα απέναντί τους ένα συρφετό από ΜΜΕ, δικαστές και κυβερνήσεις που συκοφαντούσαν και κατέστειλαν τις κινητοποιήσεις τους. Τα κροκοδείλια δάκρυα που χύνουν τώρα στα κανάλια πηγάζουν από το φόβο τους και μόνο, καθώς έχουν βρεθεί αντιμέτωποι με την παλλαϊκή οργή. Συνεχίζουν να σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο: ο κόσμος θα κουραστεί να διαδηλώνει, η οργή και ο πόνος θα υποχωρήσουν, και όλα θα ξαναμπούν στη συνηθισμένη τους τροχιά του κέρδους, της ληστείας των δημόσιων πόρων, των “δυστυχημάτων” και των θανάτων που πάντα θα οφείλονται σε “ανθρώπινο λάθος”.
Όμως το ποτάμι οργής και της απαίτησης για δικαιοσύνη δε θα γυρίσει πίσω. Το κίνημα που ξεκίνησε την ίδια μέρα της τραγωδίας δεν έχει ακόμα κορυφωθεί. Θα συνεχίσουμε και θα κλιμακώσουμε τους αγώνες μας, σε κάθε γειτονιά, σε κάθε χώρο εργασίας, σε κάθε σχολή και σχολείο, σε όλους τους δρόμους και τις πλατείες.
Το Σαββατοκύριακο 11 και 12 Μάρτη θα πραγματοποιηθούν συγκεντρώσεις και διαδηλώσεις σε πολλές γειτονιές της Αθήνας και σε πολλές πόλεις.
Η Εργατική Λέσχη Καλλιθέας καλεί σε συγκέντρωση στην πλατεία Κύπρου το Σάββατο 12.30 μμ.
Κάτω η κυβέρνηση των δολοφόνων
Άμεση επανακρατικοποίηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς χωρίς αποζημίωση για τους ληστές ιδιώτες που τα εκμεταλλεύονται με κρατικές επιδοτήσεις.